Program
11.30 |
Trender og status innen netthandel i 2024. Hva kjennetegner de beste i Norden innen netthandel? |
Ordstyrer/Stian | |
11:50 |
Smart planlegging og organisering av markedsføringskanaler, ved help av AI-verktøy |
Odin AI/Askeladden | |
12.10 |
Vekst med komolett bruk av data. Trippel vinnercase INMA for Performance Award |
|
|
12.30 |
E-handelsanalysen 2024: Hvordan e-handelstrender og my kjøpsadferd påvirker kundelojaliteteten? |
Walley | |
12.50 | Suksessen bak de beste netthandlerne i Sverige er å skape genuint innhold som engasjerer kundene | Cevoid | |
13.10 |
Pause med mingling og dialog med foredragsholderne |
Alle |
|
13.30 | Hvilken muligheter gir det store teknologiskiftet og hva betyr composable for netthandel? |
ARK |
|
14.00 |
Hvordan bruke AI for å berike kundeopplevelsen i netthandelen? |
Ateles | |
14.20 |
Hvordan gjøre de riktige strategiske valgene ved hjelp av AI-analyser innen netthandel? |
Datarmony | |
14.50 | Internasjonal vekst har ført til en milliard i inntekter for Royal Design. | Royal Design |
Fra 15.20 - 16.00 vil det bli oppsummering og mulighet til dialog med foredragsholderne
Før seminaret og i pausen blir det mingling og enkel servering